Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι πριν το ξημέρωμα ...



Πείτε την αλήθεια!...
Όταν διαβάζετε όλα αυτά τα υπέροχα μαμαδοblogg 
που υπάρχουν ....
..με τόσες ιδέες ..για οργάνωση σπιτιού...
τρόπους απασχολήσεις των παιδιών..
τρικ για να αισθάνεσαι και να είσαι επιτυχημένος...
για να μπορείς να είσαι 
μαμά + γυναίκα +  εργαζόμενη
 + πολλά πολλά άλλα.....
Πως αισθάνεστε? 

Μήπως κάπως έτσι...;;;


(Ρίξτε μια ματιά πιο κάτω ....)


χαχα...μάλλον θα γελάτε τώρα μαζί μου!!
Δεν πειράζει ...

Ηappy thoughts!!!!!
Για να φτιάξουμε τη διάθεση μας!


Λοιπόν...
..Δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν όλες οι μαμάδες 
και κάνουν τόσα όμορφα πράγματα....
τα φωτογραφίζουν και τα ανεβάζουν....
και είναι όντως τέλειες..και οι κατασκευές..και οι ιδέες...

ΌΛΑ!!

Χαίρομαι που έχω ένα μικρό bloggospitaki και εγώ...
μα πάνω από όλα που είναι πάντα καθαρό 
και τακτοποιημένο...
ανεξάρτητα αν έχεις ένα, δύο και τρία ..και τέσσερα παιδιά ...
δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσω το παρακάτω χαλάκι για να σας υποδεχτώ!!






Παρόλο που σκέφτομαι σοβαρά..
.. να το πάρω για το σπίτι μου!!


Αλλά για να μην ξεχνάω το κλίμα του blogg μου...



Ότι δυσκολίες και αν περνάτε ...
ότι αγώνες η δοκιμασίες..
θυμηθείτε:

Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι πριν το ξημέρωμα  ..

και 

Ο Θεός μπορεί να επιτρέπει
 κάποια πράγματα στην ζωή μας...
αλλά Αυτός μας δίνει και την δύναμη 

που χρειαζόμαστε να τα ξεπεράσουμε!






Μην ανησυχείτε λοιπόν γιατί δεν βγαίνει τίποτα!!


Φιλιά..
την αγάπη και τον θαυμασμό μου
 σε όλες τις bloggoμανούλες...
και όλες τις υπόλοιπες μαμάδες
 που θα μας διαβάσουν!
















2 σχόλια:

  1. Μα και φυσικά δεν ειμαστε παντα ετσι. Το τραγούδι δεν λεει ''ειναι στιγμες...'' Ετσι και εμενα το σπίτι μου ειναι καθαρό . Αυριο θα φτιαξω γλυκό και μεθαυριο θα ειμαι εφορευτική.Ασχετο χαχα. ΜΑ πανω από ολα είμαι μαμα. Αρα δεν γινονται ολα. Παιρνω ομως ιδεες και πολλες φορές πραγματα με τα οποια πελαγωνα γινονται καλύτερα. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως πάνω από όλα είμαστε μανούλες..όλα τα άλλα μπορούν να περιμένουν!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή