Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Πέφτουν τα αστέρια βροχή...ευχές και προσευχές για ένα καλύτερο αύριο μέσα από παιδικές φωνούλες!


Με αφορμή την ανάρτηση από Το Χαμομιλάκι..
σκέφτηκα να μαζέψω δύο - τρία τραγούδια που πάντα μου άρεσαν...
δίνουν αισιοδοξία...
και αγαπούν πολύ και τα παιδάκια μου!

 **σε πείσμα της αβεβαιότητας που επικρατεί..**


Απολαύστε τα!!!

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο


Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση.
Παίρνω φως απ’ τον ήλιο και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ’ αρέσει.



Όπου υπάρχει αγάπη..


Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε, έναν κόσμο απ’ αγάπη κι ελπίδα,
με χρώματα ουράνια θα βάψουμε τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα.
Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε κι οι καρδιές θα κερδίσουν τη μάχη,
στην προσευχή θ’ ανταμώσουμε μοναχά σαν υπάρχει αγάπη.







Πέφτουν τα αστέρια βροχή!



Πέφτουν τ' αστέρια βροχή, στις χούφτες του Μάη τα βράδια. 
Σωπαίνει η νύχτα στο λίκνο της άνοιξης, σαν λέει η γιαγιά παραμύθια.
Κι ένα παιδί μοναχό, καβάλα στη ράχη του ονείρου, ξυπνά τους αγγέλους, 
ξυπνά Τον Θεό, στην άδολη την προσευχή του.
Να γίνει ο κόσμος φωλιά, να 'ρθουνε λευκά περιστέρια, να ανάψει, 
Θεέ μου, φωτιά, να δώσουμε κύκλο τα χέρια!

Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!
Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλλει πιστεύω!

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!
Καράβι η καρδιά που γυρνά να βρει ένα λιμάνι αγάπης, πουλί είν' η σκέψη
 που απλώνει φτερά, ελεύθερη στα ουράνια πλάτη!
Κι εγώ ένα αστέρι μικρό που ανάβει απ'τον άπειρο ήλιο,
 ας γίνει η ψυχή μου Χριστέ στο ζητώ, Δικό Σου αιώνιο βασίλειο...
Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!
Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!
Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλλει πιστεύω!
Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, στη γλώσσα της φύσης σου μιλά....





*****

ευχές και προσευχές 

για ένα καλύτερο αύριο

μέσα από παιδικές φωνούλες!



2 σχόλια: